Tremco CPG neemt Veda France over

Tremco CPG Europe / 20 december 2022

Tremco CPG Europe neemt VEDA FRANCE over

VEDA France; een bedrijf dat al 30 jaar oplossingen biedt voor het afdichten van mechanische bewegingsvoegen en brandscheidingen.

Publicatiedatum: 10 november 2022

Deze overname biedt Tremco CPG Europe de technische expertise voor het ontwerpen, specificeren en produceren van afdichtingen voor brede dilatatievoegen en brandwerende oplossingen voor horizontale en verticale voegen. VEDA gaat naast Nullifire, Flowcrete, Vandex, Tremco, Dryvit en Nudura deel uitmaken van het merkenportfolio van Tremco CPG.

De oprichter en voormalige eigenaar van VEDA, Georges Gauthier blijft de leider van het overgenomen uit 25 man bestaande bedrijf. President van Tremco CPG Europe, Richard Hill, zegt: "Nu veel overheden hun investeringen in infrastructuurprojecten verhogen, komt de toevoeging van VEDA France op het juiste moment en biedt het een ongelooflijke kans om zijn bewezen productportfolio wereldwijd te benutten via Tremco CPG Europe. We kijken uit naar de integratie van VEDA's vertrouwde lijn van bewegingsvoegen en brandwerende producten, die onze bestaande portefeuille van producten en diensten voor het onderhoud van de zes zijden van de gebouwschil zal versterken."

De producten van VEDA worden gebruikt in constructies en infrastructuren over de hele wereld: zoals de luchthaven van Mexico City, de Sports Hub van Singapore, de Grote Moskee van Algiers en de Philharmonic Hall in Parijs.